Το Εργαστήριο Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης καλύπτει διδακτικές και ερευνητικές ανάγκες σε θέματα που αφορούν α) τη μελέτη και έρευνα του εκπαιδευτικού συστήματος ως κοινωνικού θεσμού, β) του παιδαγωγικού μηχανισμού, γ) των κοινωνικών παραδοχών που είναι ενσωματωμένες στις διαδικασίες συγκρότησης της σχολικής γνώσης και πρακτικής, δ) των ιδεολογικών εξαρτήσεων της παιδαγωγικής επιστημονικής γνώσης, ε) της σχέσης της εκπαίδευσης με την οικονομία και την παραγωγή, στ) της κοινωνικής σύνθεσης του μαθητικού πληθυσμού της Θεσσαλίας και των συνεπειών της στην εκπαιδευτική διαδικασία. Ο κύριος στόχος είναι η κάλυψη διδακτικών και ερευνητικών αναγκών του Τμήματος σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο -και όχι μόνον, η συνεργασία με κέντρα ερευνών, η διοργάνωση διαλέξεων, ημερίδων, κ.λπ.
Θεσμοθετημένο εργαστήριο. ΦΕΚ: 86 20/04/2001
Ερευνητικές Δραστηριότητες
Σκέψεις των φοιτητών του Τμήματος προσχολικής Εκπαίδευσης του Π.Θ. για την επαγγελματική τους αποκατάσταση: προσδοκίες και προοπτικές.
Εργαστηριακή Υποδομή
Το εργαστήριο λειτουργεί με την υποδομή που διαθέτει το γραφείο μου, στο οποίο και στεγάζεται (γρ. 5, 3ου ορόφου, Αργοναυτών & Φιλελλήνων, Βόλος, 38221, Νέο κτήριο του Π.Θ.).
Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις
Μελέτες για την σχέση οικονομίας και εκπαίδευσης
Μελέτες σύνθεσης μαθητικού πλυθησμού
Ερευνητικά αποτελέσματα/ προϊόντα
Προπτυχιακές και πτυχιακές εργασίες φοιτητών.
Διδακτορικές διατριβές.
Ερευνητικά Έργα
Σκέψεις των φοιτητών του Τμήματος προσχολικής Εκπαίδευσης του Π.Θ. για την επαγγελματική τους αποκατάσταση: προσδοκίες και προοπτικές.
Διαχρονική συγκριτική μελέτη των απόψεων των εκπαιδευτικών προσχολικής εκπαίδευσης του νομού Μαγνησίας για το λειτούργημά τους, τις προοπτικές τους και την ευρύτερη εκπαιδευτική κοινότητα.